wtorek, 21 października 2014

Marzenia ... !

Cześć wszystkim ! :) Od razu bardzo chciałabym was przeprosić, ponieważ post powinien być już tu dawno no ale wypadło mi kilka spraw. Tak jak mówi nam temat dzisiejszego postu, jest on o marzeniach. Kto z nas nie ma marzeń ? Chyba nieliczni ... Wielu z nas ma marzenia realistyczne i takie których nie da się spełnić, lecz gdzieś głęboko myślimy, że damy radę i bardzo dobrze ! ,, Bo marzenia są po to by je spełniać '' Pewien piękny cytat który został mi w pamięci <3

 Moje marzenia są dość specyficzne, ponieważ wiele osób ma podobne marzenia, może i nawet takie same.

1. Zostać profesjonalną tancerką. Kocham tańczyć, niestety w mojej okolicy nie ma żadnych kursów tanecznych :( Ale nie poddaję się !

2. Wreszcie być chudą ! XD Mogę być nawet sucha, wolę wyglądać jak patyk byle by nie tak jak teraz :< Dążę do tego celu, bo jak już pewnie wiecie, dzień w dzień ćwiczę z E.Chodakowską + Mel B jak mi się umyśli.

3. Wyjeżdżać do obcych krajów.

4. Profesjonalnie umieć j.angielski nie wiem czemu ale zawsze chciałam uczyć angielskiego w szkole :D Chcę go wymawiać, pisać ja zwykły Anglik, dlaczego ? Teraz wszędzie dogadamy się po angielsku i po prostu bardzo lubię ten język.

 To moje marzenia takie pierwsze, o których pomyślałam od razu, bez zastanowienia.

A wy ? Macie jakieś marzenia? Napiszcie mi w komentarzu ! Chętnie dowiem się cos o swoich czytelnikach :)

Dziękuje za wszystkie komentarze i do następnego postu, który będzie jutro bo już mam na niego pomysł :) Wy też piszcie co chcielibyście w kolejnym poście pozdrawiam serdecznie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz