niedziela, 26 października 2014

Outfit for today ! :D

Hej wszystkim ... tak wiem , nie było mnie naprawdę dłuuugo. Ale to już nie była moja wina tylko mojego ,, kochanego '' neta dobrze, że już niedługo zmienimy go uffff.
 Ale do tematu wiem, że jest już wieczór itd. ale chciałabym wam pokazać mój dzisiejszy outfit :) Jest on prosty a za razem dość elegancki, ja uwielbiam ubierać się ,, stroić '' w takie rzeczy. Miało być ich więcej, ale jak zobaczyłam jakość z mojego telefonu ... załamka. Jak na razie będzie jakość zdjęć, dość niewyraźna, ponieważ moja miłość czyli aparat NIKON D5200 został mi odebrany i wzięty na sesje do Anglii przez moją siostrę. Telefonem będę musiała robić do ... chyba 18 grudnia ._. No trudno przejdźmy więc do outfitu.
 
 
 
Bluzka z kotem - H&M
 
 
Katana - H&M
 
Leggings - H&M
 
 
Także cały mój dzisiejszy outfit jest z H&M czyli wszystkie te ubrania na pewno tam znajdziecie :)
 
 
Do następnego postu :)
Każdy komentarz jest dla mnie motywacją <3 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz