niedziela, 12 października 2014

TAG o mnie :)

Cześć wszystkim :) Dzisiaj będzie taki krótki TAG o mnie :3 (nie piszę informacji które już dodałam :*) 
1. Jestem miłośniczką zwierząt <3 Mogłabym mieć ZOO w domu <3 
2. Najbardziej lubię koty.
3.W wolnym czasie wychodzę na dwór, ale jak jest zimno to oglądam filmy.
4. Moimi ulubionymi filmami są ,,Hobbit'' 1/2 (czekam na 3 *-*) ,,Godzilla'' 2014 a z takich bardziej bajkowych hmm no nie wiem jak to nazwać to ,,Czarownica''
5.Ulubiona książka to ,,Opowieści z Narnii'' i ,,Gwiazd Naszych Wina''
6.Nie lubię oglądać przez komputer dlatego jak jest coś na YT to podpinam HDMI xd 
7.Nie lubię malować, rysować, kolorować itp.
8.Nie mam talentu muzycznego ale lubię śpiewać (jak nikt nie słyszy) 
9. Rzadko siedzę na komputerze częściej na telefonie :D 
10. Niedługo będzie następny post ( bardzo bym chciała 10 obserwujących c: )


Stefan *-* <3 
Dziękuje za każdy komentarz :) Jeśli masz jakieś pytanie zapytaj ! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz